Thursday, November 30, 2006

not another band show...


niciodata nu mi-am putut explica numarul crescand al emisiunilor de tip "lanseaza interpretul/formatia" in Romania.
si de parca n-ar fi fost indeajuns ca in fiecare sezon trebuie sa existe macar un post TV care sa difuzeze un asemenea "show"(imi imaginez o cusca de maimute agitate),acum "Garsonoiera lui Marutza" cu sprijinul TVR-ului lanseaza(where to?),joi de joi,noi talente muzicale autohtone.ce nu inteleg eu de unde atatea mari talente pt banda lor? si unde aterizeaza ele?(inapoi in anonimat i would say)

felicitari inca o data pt originalitate televiziunii romane!

ah si apropo de muzica proasta,uitasem de mortaciunile astea:



ca tot e decembrie maine.

15 comments:

lascivuhedonist said...

Romanul s-a nascut poet, curva, cersetor si artist.Atat am de spus.Uneori apar combinatii exotice gen poet+cersetor sau artist+curva.Cersetorul nu-si permite sa fie curva.

Televiziunea nu ii promoveaza pentru talentul lor, ci pentru rating.Prostia amuza si noi promovam prostia.

muffin said...

Mie imi placeau Andre la nebunie *sigh*.
sarut'mana de videoclip, m-am mai dispus si eu cu amintiri din copilarie. si ai vazut noua emisiune "Dance Star" de pe MTV? Concureaza o vecina de 1.40 din cartierul tau :))

Ana said...

hmz..mah oamenii aia din "my band"..nu fac decat sa trimita demo-uri, pana si tu poti face asta, ai apoi moga face o selectie si ii aduce lui maruta oamenii in emisie(fara pile sau alte aranjamente, oamnenii chiar au talent), am vazut ca ai urmarit ca altfel nu stiai de faza asta..si daca ai urmarit ai putut foarte usor sa observi nu numai k totul a fost live, ci si ca pustii aveau vocile la ei..chestie foarte importanta..e vorba de a aduce pe piata muzicala, si oameni cu voce nu numai "ANNA LESKO" ;)..ca de d'astea e full... ;)...

Miaul said...

ana,chiar crezi tu ca nu se intra (si) pe pile?traim in Romania totusi(evident fac referire la popor,caci teritoriul tarii este splendid facand abstractie de o mare parte din "locatari").
fenomenul l-am urmarit numai pe internet,asadar nu stiu cum au prestat la emisiune).
ceea ce incercam sa subliniez in post este ca se exagereaza cu treaba asta(band show).si pt 5 minute de glorie gen'mom,look i'm on tv' mi se pare deja penibil.

alinuzda said...

hehe..draga anca fosta "angel" acum cativa ani...stii.nu cred k acest concurs este o mare tragedie avand in vedere ca, asa cum a zis si ana (bv bv bv), cei kre au fost in emisiune chiar canta.daca andreea nu a intrat asta e partea a doua adik..plm..ea si inca alte sute de "artisti" nu au avut noroc.cat despre pile si de faza cu "mom' i'm on tv"..crezi k eu mai aveam nevoie de inca o aparitie la tvr2 avand in vedere k pro'ul ma cheama la nush kte filmari?sincer acum..hai sa nu o dam in cealalta extrema.cei care au participat chiar au cu ce ;) si spune-i andreei sa stea calma..k incepe din nou de la anul..if that's what it was aaaall about:)..din cate imi amintesc..editia de pe 30 noiembrie a fost numai cu redblonde(ina si cu MINE) si fata aia alexandra.e km atac la adresa mea..merci..stiu k sunt buna

Anansie said...

Ahm...gothic_angel_prea_distrusa_sa_suport_succesul_altora_purtatoare_de_manusi_de_cautat_in_tomberon_ca_sa_fiu_cool, foarte urat din partea ta ca nu ti-ai impartasit aceste impresii cu buna ta prietena inainte sa trimita demo-ul la acest concurs. ar fi fost o deceptie in minus nu? fooooarte urat.

Miaul said...
This comment has been removed by the author.
Miaul said...

Alina,te simti persecutata?Nu totul este despre tine,so chill,ok?

Alexandra...mda,same old,same old.

P.S. Nu v-am porcait in primul comment,doar ca nu mi s-a parut ca am sintetizat prea bine ce vroiam sa zic.

Craciun fericit!
V-am pupat!

muffin said...

pe blogul tau se face reclama la tinere talente luptand cu mizeria? nu de alta, dar se cam ofusca lumea asa pe degeaba. si mai usor alinupisda cu reclamele "mascate", data viitoare poate nu mai folosesti si LED-uri ca sa ne spui noua muritorilor cat de vedeta esti.
si la ce a zis ana (she has a point), nu ai idee cum merge chestia. Vocea e una, la noi se vinde "Heaven" si fundurile. Emisiunea asta e inca un cacat care da sperante pustilor cu talent, ca apoi sa se piarda prin obscuritate daca refuza sa faca compromisuri, sau sa devina noi starlete ieftine

Tutu said...

pt briosa2: e greu knd n-ai succes, nu? :)

muffin said...

de fapt, e relaxant sa stai pur si simplu in cur, sa mananci si sa asculti o melodie buna, nedand 2 centi pe frustrarile artistului sau pe faptul ca e vedeta in pasaj la concertele din fata McDonalds

Miaul said...

stai linistita alexandra,ti-am vazut tot apelativul.daca dai frumos click pe titlul postului o sa-l vezi si tu.

stii...totusi, eu mi-am schimbat manusile.tu cand ai de gand sa-ti schimbi atitudinea?degeaba esti frumoasa daca beyond that ...

si cred ca e vremea sa incetati cu circul asta lipsit de temelii.

Vicious mE said...

mda...mult tambalau..e adevarat,unii din emisunea aia au cantat bne,altzii dubios d prost incat imi e greu sa cred ca au fost selectatzi p bune.dar d c am intrat in discutzia asta, ca sa nu o mai lungesc aiurea. pay draga alinutza,e cazu sa nu mai suferi atat si sa nu mai ataci p cine nu trebuie.anca nu a zis nimic d andreea .si nu andreea a pus-o sa scrie ce a scris in post-ul ala.iar ce scriu akm e din initziativa mea(greu d crezut pt tne,nuh) ,pt ca vad ca te umfli prea mult in pene.pana una alta, andreea ,o "arista dintre sute d artisti" nu moare dpa atentzie ca tne si makar a pus p myband un cover dpa anouk ,nu genericul d la megastar,iarta-ma etc .Si te rog nu mai scrie "MINE" cu caps lock ca sa-ti etalezi enormul ego ,ca nu e nimeni CHIOR pe blogu asta, "if that's what it was alllll about"
bafta multa super-artisto' .inka ceva totusi...nu te-ai saturat sa-l vezi numai din spate p St.Banica ,d akolo din spateee,d unde faci p backinvocalista' ?

Tutu said...

pt vicious me: era interesant c ziceai... asta doar daca miaul nu se referea la alinuzda. dar s-a referit la ea. sau a fost o foarte mare coincidenta k in aceiasi zi in kre alinuzda apare la my band, miaul sa scrie un post in kre sa critice aceasta emisiune si artistii kre apar in ea. c sa fie? rautate? o fi invidioasa? ura pt alinuzda? sa fi fost suparata k pe langa alinuzda i-au mai luat la emisiune si p alti ratati in loc sa o ia p andreea? si atunci de ce videoclipul cu andre und, sa fim seriosi, se vede clar la adresa cui este scris postul. dak nu iti placea de alinuzda puteai sa-i spui in fata "u suck" nu sa o dai p subtilitati... si pana la urma amandoua ati avut de castigat: lumea a intrat pe blogul lui miaul, a discutat, s-a certat si i-a tinut partea (doar nu se putea altfel) iar alinuzda a avut ocazia cati fani (serios vorbesc cand zic fani) are doar printre prietenii lui miaul. dak ziceati ce mult va place de alinuzda erati falsi si vroiati mai mult k sigur ceva d la ea, dar asa... spuneti k nu va place k e nush cum si face nush c... dar va uitati la emisiunile cu ea cu sufletul la gura.. sa auziti makr o nota din guritza ei.
de asta nu i-a convenit lui vicious me faptul k si-a pus melodii k megastar si iarta-ma... dak punea o piesa k anouk avea ocazia sa ii asculte vocea ink 2 minute in plus imitand alt artist la fiecare floricica (cat de marfa ar fi fost) plus k dak iti spun un secret o sa spui k sunt rau.. incepatorii canta melodiile altora... si alinuzda le canta.. doar k ei i s-a dat posibilitatea de a canta si altceva, necantat de altii. si nu v-ati gandit la un aspect knd ati vorbit de pile... de ce in loc sa cante in fundul gol canta la fundul lui banica.
in incheiere... trebuie sa fii foarte bun sa reusesti, nu doar bun, si trebuie sa fii facut doar pentru asta.
va pup

muffin said...

ma trezesc dupa amar de ani, si va cant si eu "daaaa-i papucii!" (e mai complex(at) decat anouk.
anca+ana sittin in a tree rofling