Thursday, December 7, 2006

ally mcbeal-spiritul ucigas din fiecare femeie


ti s-a intamplat vreodata,aflata in stare contemplativa,sa-ti imaginezi cum ii scotzi ochii psiholoagei cu o furculitza?cum cu tact de chirurg esuat practici o incizie in zona genitala tipului care tocmai ti-a futut sentimentele in ultimul hal?cum , pe "tarfa" care are tot ce ti-ai dorit tu mai mult (as if you know what you really want) o loveste troleul chiar in clipa cand isi flutura atat de lasciv(hehe) parul ei perfect? of course you have...
sindromul ally mcbeal, refugiul imaginativ feminin, ne ajuta intotdeauna sa zambim intr-o situatie critica.
weekend-ul acesta,aflata (intamplator) in acelasi local cu personajele care imi provoaca cea mai mare suferinta emotionala ,ma intrebam cu sincera tristete de ce nu am posibilitatea de a arunca ungherul in care se aflau respectivii in aer?
spre deosebire de visul meu utopic , multe dintre fantasmele noastre,desi realizabile,raman in sfera nonmateriala.
societatea inhiba natura salbatica a femeii.


i feel very punk right now.

3 comments:

lascivuhedonist said...

In momente ca astea trebuie sa let the chips fall unde vor si sa te regasesti.

ps: ai sa-mi dai o briosa ca ai folosit lasciv.

Miaul said...

nu pupi nici o briosa.am una si buna si n-o dau nimanui.sac!1

muffin said...

briosha este intrigata de contextul in care folositi numele ei.
si draga, nu societatea zdrobeste esenta salbatica a unei muieri, esti tu prea lasha sa le fi sarit la gat... sau poate faceai ceva anormal cu briosha atunci:D